My fate has been sealed...

Yo people!
Har haft en hel del att göra sen sist: har fixat lite saker till... "da comic" o.O *epic music playing* och börjat läsa bokserien Skulduggery Pleasant (I swear, those books r like frikkin MAGNETS, man :O!! (Wonder how they works >:], lol...)). Och jag gjorde nyss min största tabbe ever: började spela TPMRPG ( The Pokémon Moon Rpg, tpmrpg.net xP)... F*ck, my fate has been sealed :S! Det e FOUKTANSVÄT beroendeframkallande o_o, och ja, jag e, har alltid varit och kommer för alltid att vara en pokétard x'D!
...
Anyway, ngt annat än spel...
Ever heard of Skulduggery Pleasant >:]? En ASGRYM bokserie av en irländsk författare, LÄS DEN >w<!! Har även hört rykten om att det kanske blir filmer av de böckerna *w*... Filmatiseringar brukar vara urkassa, men ändå >w<! Skulle kunna göra vad som helst för att vara med (aja, nästan xD), åtminstonde som statist TwT (fast att spela karaktären Tanith Low hade inte varit helt fel >:3)...
Aja, har nyss klippt klorna på marsvinen, Bompa e en så himla drama-queen x'D! Hinner inte ens klippa förrän han börjar pipa och tycker att det e jätteläskigt :S, stackarn <3... Så han får jättemycket tröst av matte efteråt <3. Och Spike e ju bara paranoid xD, måste ta baktassarna först för han gräver ner sig i armbågen på mig x'D, men han lär sig snart att det inte e så farligt som han inbillar sig ^^
Nästa gång jag har mkt pengar ska jag köpa selar till dom, det lär ju bli lagom tills det börjar bli sommar x'D. Ska även se om Toffsen kan tänka sig att hoppa över hindren istället för att springa runt dom och välta dom iår...

Anyway, see ya later alligaterr ;D
Ska spela TPM nao, brb >:]


Btw ska börja med ngt nytt; Insanity Wolf's Daily Life Guides (Insanity Wolfs dagliga livs råd)

#1

#1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0