Hoppalång!

Wazzup?
Har inte haft något spännande att säga... som vanligt...
Igår såg jag filmen Rango, den engelska versionen (man KAN INTE dubba om Johnny Depp, ffs >_<), och ja: den va AWZUM :D!! En söt, animerad western, som INTE hade gjort sig bättre som tecknad btw.
Och som i dom flesta westernfilmer, faller jag stenhårt för the bad-guy x'D! I det här fallet: Rattlesnake-Jake <3!
(*CONTAINS SPOILERS!!*) Fast, det e ju inte han som e "the main villain" i filmen, han e ju bara en revolverman (gunfighter, en slags legosoldat på dåtidens gamla western, "when the west was wild") och gör bara det han får betalt för ^^ (*END OF SPOILERS!*).
Men han e helt awzum ändå x3 <3!
Musiken var också helt awsum :D! Kul att dom gjorde om låten "Ghost riders in the sky" och hade den i filmen ^^... Det finns typ 54 versioner av den låten o.O... Mina två favvoversioner e gjorda av Spiderbait och Outlaws ^^, hör ni låten känner ni säkert igen den för, iallafall melodin, har  varit i en hel del filmer (speciellt western-rullar), som t.ex Ghostrider ^^ (ännu en helt ok film >:3, fast jag har inte läst serien än så jag kan inte jämföra :/...)

The Outlaws's version <3

Well, well... Det e typ allt ^^...
Wait! Har ett boktips, ifall ngn gillar böcker som handlar om fantasy på den lite mörkare sidan ;)
"Skulduggery Pleasant"
READ THEM!!!


NU var det allt för moi ^^
*puts on black glasses* Hasta la Vista, baby...

My archenemy :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0