...Yo...

Eehhh... Tja ^^
Namnet e Nikolina, men plz kalla mig Niko, jag hatar mitt namn >_<
Eh, ska först lära mig hur den här skiten funkar, innan jag riktigt kan komma igång ^^
Kommer först och främst blogga om typ, allt möjligt x'D, om familjen (min familj e rätt... speciell ^^"), kanske gör några videor feat. familjen, elr mina karaktärer kanske OwO... Har två stycken som typ, symboliserar min ängel och djävul, ni vet som i typ looney toons filmer som brukar sitta på varsin axel på en karaktär och säger typ, vad den inte borde göra och som absolut borde göra x'D
Dessutom kommer ni att få lära känna tre små figurer som kallas för Kumabachi, Greg och The Little Furry Thing (Furry), samt ska starta en serie (en graphic novel) som jag kommer att publicera här ^^, typ någon gång till våren...
Men som sagt, det får bli senare. Nu ska jag försöka bråka lite med bloggen! I WILL MAKE IT OBEY ME, GODAMMIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0