The Epic Fail Torsdag

Torsdag är den mest frustrerande dagen på veckan, det är dagen innan fredag, och dagen då man e allra tröttast >_<, meth... Dessutom kommer denna torsdag att för evigt bli kallad "The Epic Fail Torsdag"...
Fick visa mina awzum traktor-körar skills på traktorkörningen idag... Gick sådär :S :
Först skulle vi koppla på en släpkärra, så det började rätt okej. Jag backade, kom närmare och närmare, men då SJÄLVKLART så skulle traktorfan börja SLIRA! Och jag fick panik, glömde av bromsen och tryckte ner både kopplingen och gasen, vilket fick traktorn att bröta RÄTT in i kärran! Och där satt jag som ett skillat fån i traktorn med en kärra i häcken... Mycket proffsigt...
Sedan lyckades jag, med kärrans hjälp, att låsa in mig i ett episkt failat försök att svänga traktorfan. Jag råkade komma lite för nära en vägg, hade en massa bråte och ngt konstigt litet hus framför mig och, the one and only, släpkärran lyckades låsa fast ena däcket >_<... Så där satt jag bra, kunde varken röra mig framåt eller bakåt, som jag sa: awzum traktor-körar skills... It was the most epic fail in history of epic fails >_<...
Men tror ni det räckte?? Nääää! Efter lunchen var det ytterligare en lektion med traktorn från helvetet och dess diaboliska kumpan till släpkärra >_<, då fick jag för mig att försöka backa med med det legendariska, otursföldja släpet, tror ni det gick som det skulle??? AHAHAHAHA! Jag fick käringstopp... TVÅ gånger på raken! Sista gången ville den inte starta överhuvudtaget! Så jag satt och slog frustrerat på instrumentbrädan samtidigt som jag försökte vrida om nyckel och då slog det mig: jag glömde trampa ner kopplingen tillräckligt långt ner för att ers djävulskhet skulle bli nöjd...
Att växelspaken inte funkade som den skulle ska nog tilläggas, eftersom man fick ta i för gud o fosterland när man skulle lägga i backen >_<... Inte ens en av killarna lyckades, och då e det illa :S!
Plus dess maxhastighet var typ, 18 km/h... Innan jag kom på att det fanns något som hette högväxel...
Life, why do you always have to fart me in the face?

Fyfan för den traktorn >_<, tacka vet jag en ford mustang gt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0