Sega datorer och cosplay

Enda anledningen till att jag ens skriver e för att jag har tråkigt och inte har skrivit på hela helgen x'D
...
Har precis kommit hem från Burhult (där min morsa o mormor bor)... Har varit däruppe över helgen eftersom dom har den enda fungerande symaskinen ^^"
Har ÄNTLIGEN börjat sy min espeon-cosplay (och det e "bara" 11 dagar kvar tills Confusion o_o)
Har inte skickat något inlägg eftersom den enda datorn som finns däruppe är så asseg o_o!
Jag överdriver inte, men det är den absolut segaste datorn i världen :o! En gång skulle jag lyssna på en låt på youtube som var typ, fyra minuter lång, det tog nästan två timmar att ladda den o'_'o (överdriver INTE! Tog själv tiden :S)...
Det är rena skräckupplevelsen att använda den :S!
Usch!

Men anyway; PEPPA CONFUSION!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0