Okkeeejj... Så skolan har börjat... Ännu ett halvår i helvetet >_<

Yiipii, skolan har börjat! Elr inte >_<...
Har aldrig varit så j*kla förtjust i skolan... Faktiskt så har jag hatat det sedan typ trean >_<.
Och nu ska man gå ytterligare 2 ½ år, jag ser INTE fram emot det >_<"...
Har fan en hel del att göra nu juh o_o"... Ska göra en cosplay (typ, en dräkt) till Confusion om typ två veckor, och jag har inte ens köpt tyg än o_o"... Och hade dessutom planerat att göra manuset till serien så snart som möjligt. Fast kommer inte kunna börja på den förrän typ efter mars :S.
Fyller år då och vill typ bara ha pengar så jag kan köpa en ritplatta, scanner och photoshop... För no way in hell att någon kommer att fixa något av detta...

Men anyway... Går på en skola som heter Strömmaskolan, internatskola i Sätila/ i närheten av Borås, så jag BOR på skiten (inte konstigt att man får mardrömmar) och går inriktningen djurvård. Men tror inte jag kommer att fortsätta :/... Vill bli skådespelare, fast för det måste man ju tydligen vara antingen jävligt snygg eller jävligt rik... Helst båda, själv e man varken eller >_> 
Har ju varit skoltrött sedan trean, om gymnasiet verkligen hade varit så valfritt som dom påstår så hade jag ALDRIG end funderat på att välja linje! Kommer ALDRIG att orka ännu fler år i skiten T_T... Dessutom e det ingen idé, kommer ändå aldrig bli något vettigt >_<.
Fast får inte sluta heller, och därhemma hotar dom med att något kommer att hända mina djur om jag får mer frånvaro (Ja, dom e helt jävla sjuka i huvet!! Ska flytta hemifrån så fort jag kan!!), vilket faktiskt e helt jävla omöjligt eftersom vi börjar klockan 7.40 på morgonen och theres not fucking way in hell att jag orkar upp så tidigt på morgonen! Vilket gör att jag inte kommer iväg till lektionerna förrän typ kl 11 >_<...
+ går inte på matte (no fucking way in hell)
Blir så jävla förbannad på dom! Om inte djuren hade blivit så stressade av det skulle jag helt klart smuggla med dom till skolan >_>...
 Det e faktiskt den enda anledningen till att jag ens går upp på morgonen >_>...
Måste ha gjort något riktigt elakt i mitt förra liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0