MONEY!

Jag hatar pengar... För jag har aldrig några när jag väl behöver dom T_T!
Näxt på prioritetslistan ligger pengar till confusion, och nu har jag väl typ, 19:-... Om jag har tur T_T.
Meth, ska jobba hos min moster i hennes blomsteraffär (som för övrigt heter Klöverblomman och ligger på Frejagatan 9 i Mölndal ;) ) och då antar jag att jag får typ, 300:-. Minus 100:- som jag e skyldig mormor för tyget. Yipi, jag har 200:- till confusion x'D!
Ska även höra med päronen om jag kan få 100:- om jag städar båda marsvinsburarna + mitt rum nu på fredag. Yay, då har jag 300:- x'D! Helt plötsligt blev jag rik x'D! Lol!

Fast sen så måste jag återigen samla ihop pengar till ritplatta, scanner och photoshop, vilket sammanlagt blir nästan 2000:- >_<...
Som sagt; jag HATAR pengar! Dom finns ju aldrig när man behöver dom T_T!


Kommentarer
Postat av: michaela ♥

Photoshop finns att ladda ner Niko :)

2011-01-20 @ 16:53:45
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Niko

Kan man ladda ner Photoshop Cs5 gratis o.O? För det e typ den som låter bäst ^^"

2011-01-20 @ 17:10:37
URL: http://elniko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0