Herpy derp...

... Har absolut INGET att skriva om what so ever o_o...
Men måste ju sysselsätta moi med ngt...
Eeeh....
E i skolan, som vanligt, gör det jag brukar ^^. Det vill säga vaknar för sent, segar mig igenom lektionerna och tillbringar all lediga tid med att sitta och dega framför datorn i mitt rum... Can u feel the excitement?
Derp...
Bara för att jag har så godamn tråkigt ska jag tvinga er stackars fyra personer att se en super-fucked up bild på mitt alter-ego, Kumabachi >:D :

Fuckep up pic of mai alter ego
(Sry 4 mai lack of scanner T_T)
.....
Var tvungen att fylla i linjerna i paint, för man ser inte ett piss annars >_<... She looks like crap :(...
Har inte ngn scanner juh, så tyvärr är detta det bästa jag kan erbjuda >_<... Än så länge...
....
"Kumi" är en American curl katt (<3) med extremt fucked up päls o ögonfärg x'D... Det e typ det enda jag kan berätta om henne ^^" Förutom att man helst inte ska göra henne förbannad... Thats very, very bad :S... Och hon har papafobia, arachnofobia och ichtyofobia (om ni inte kan gissa vad det är: Google is ur friend ;) )

Boringdomness can sometimes be creativness :D


... Okej, har egentligen ingen aning om varför jag tvingar er att se denna x'D, har väl för tråkigt antar jag x'D... Fast det e faktiskt en... sak... som jag själv blev rätt nöjd med :3. Även om jag inte har den blekaste aning om vad sjutton den föreställer o_o...

Anyway, internet stängs av om typ en halvtimme, so this is it!
Bai ^_^
(ni som faktiskt läser detta, plz don't leave me Q_Q, i'll never make u see fucked up drawings again T_T... Förrän om typ tre månader igen... hehe ;D )


Kommentarer
Postat av: Jessica Johansson

Haha vadå fucked up drawings? Snygga ju! ^^

2011-01-20 @ 18:49:26
Postat av: My Jarekull

Håller med Jessica! Du är grym!! :D

2011-01-20 @ 22:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0