Frustration @ 110%!

Tjo! Jag e extremt frustrerad >_<...
Mest på grund av serien som jag hade planerat att påbörja i April :(... Det är en VÄLDIGT lång tid tills dess T_T...
Kan ge er lite spoilers: Den heter "The Freedom Fighters" och handlar om katter. Tah-dah! Original title iz original!
Vet redan vad den ska handla om, vad den ska heta och har redan fastställt alla karaktärer... Men INTE ett manus som går ihop eller karaktärernas design T_T... Hade först tänkt att karaktärerna skulle "se ut som riktiga katter", det vill säga gå på fyra ben, plocka upp saker med munnen osv... Men i vissa moment kommer det att bli lite för komplicerat ifall dom skulle gå på fyra, så jag har börjat skissa några antromorphistiskare (mänskligare) modeller, det vill säga dom går på två ben och använder framtassarna till att t.ex plocka upp saker eller smälla till någon som tigger stryk.
Fördelarna: Dom blir lättare att rita då det finns fler poser att välja mellan, nackdelar: hur ska dom bete sig när t.ex en människa går förbi o_o?? En till spoiler: det finns en katt som "tillhör" en fiskare.
 Ska jag på något sätt mixa ihop båda designerna så dom typ, blir som vanliga katter när en människa är i närheten och när dom snackar face to face med en annan katt så blir dom typ antros igen? Men skulle inte det bli typ lite... Udda och förvirrande?
...

GAAAAH! BRAIN-MELTDOWN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0