ARGH! Virus!!!

Fredag, den bästa dagen på veckan :D! Förutom lördag då ^^"...
Skulle se en film igårkväll, då lyckades ett litet lurigt popup smita förbi popup-blocken... Den sa: "WARNING- [insert name here] Has discovered several virus-threats on your computer! Install [insert name here] to get rid of those threats"
First i was like: "...."
But then, i lol'd! Rofl'd! Lsmmtuafimc'd!!... Eller så är det du som är viruset? Eeeh x'D...
Tycker sånna e så j*vla löjliga x'D!
Det e så uppenbart att man bara vill gråta x'D, bara bimbo-blondiner kan falla för sådant x'D!
Vad vinner man på sånna scams o.O? Kan slå vad om att det e en liten wow-nörd som fått sitt konto spärrat efter att ha frågat varenda en på spelet "Asl?" eller "boobs or gtfo", i ett desperat försök att bli kvitt sin oskuld (bad news bro, men det gäller inte via nätet...) och har bestämts sig för att hämnas på hela världen genom att skapa det mest irriterande "försöka-att-manipulera-träskallar-till-att-ladda-ner-virus"-popup i world wide webs historia.
Jag e jag livrädd för att få virus på datorn :S, har haft grymt dålig erfarenhet, t.ex fått hela hårddisken helt "wiped out" eller ngt liknande :S... Sedan finns det ju bara irriterande virus t.ex man ska öppna internet så kommer ett par juckande kängrur upp x'D! Elr jag vet inte... Det skulle nog inte förvåna mig ifall det fanns sånna virus x'D!
En av mina systrar är förresten som ett jäkla popup fönster!
Ska städa hos marsvinen, då kommer hon in, trots stängd dörr (popup-blocker, y u no work??) och tjatar typ "Kan jag få hålla Spike?" Eller "Kan jag få spela på ditt ds?"
-._-. y u no see i busy?
Sitter och skriver på datorn, helt plötsligt hör jag henne flåsa några centimeter ifrån mitt öra, (med en andedräkt som kan användas som kemisk krigsföring :S)... Vilket blir otroligt irriterande efter en stund -.-...
Å andra sidan, så är mina småsyskon bannemej som virus!
Freddan = en typisk trojansk häst, kan se helt se oskyldig och änglalik ut, men plötsligt BAM! Så har han gått lös och pajat ALLT!
Elsa o Albin = typiska popups,  fast den ena tar till brutalare metoder för att få uppmärksamhet...
Sara: Dom där sega, nasty sakerna som bara blir jobbigare och jobbigare och vägrar ge sig, spelar ingen roll hur många gånger man kör iväg dom för dom kommer bara tillbaka som efterblivna boomeranger >_<...
Nisse: Den där irriterande sorten som finns till för att dansa salsa på dina nerver! Giraffer som äter upp muspekaren, juckande kängurur, blåvalstoner varje gång man klickar på en länk: Kan slå vad om att det är hans påhitt...

Meth, och dom ska jag träffa igen om några timmar o_o... Tyck synd om mig T_T!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0