CONFUSION!!

Idag har ConFusion slått upp portarna :D! Men jag sticker dit imorrn istället, har en del att göra ikväll :(...
Det märktes att det var konvent i stan när jag o en klasskompis gick i Nisseplatsen, det var cosplayare praktiskt taget överallt :D!!
Fick även syn på en Naruto och ngn som jag drog slutsatsen var Itachi (båda ifrån en manga/anime som heter "Naruto"). Försökte springa fram och glompa (krama x'D) dom, men mai foot didn't approve :(. Sprang fram till dom, ropandes "Naaruutooo! Itaaachiii!" och plötsligt bestämmer sig min högerfot att gå åt andra hållet så jag halkar nästan ner på knä... That was epic o_o...
Menmen, fick en kram av båda två så jag e ok ^^.
... Men gaawd vad jag ser fram emot imorrn *w*!! Då hänger en klasskompis med och jag ska träffa en tjej som jag inte har träffat på typ, år och dar *www*!
Its gunna be AAWZUUUUUM!!!

Men det e inte förrän imorrn det Q_Q... Meth....

Anyway, gtg!
Baai <3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0