Bajslaggdatainternetskit!!!

HÄÄÄJ de tre sötaste personerna på webben <3
Har inte kunnat lägga in ngt nytt inlägg på hela dagen, tack vare att internet laggar som faaan!
Inget funkar :o!!
Ända sedan måndags har jag försökt komma åt internet, men det funkar inte! Som allt annat på den skolan...
Meth... Har åkt hem till kungälv igen, för att hämta lite saker som jag glömde i måndags...
Just nu sitter popup-fönstret Elsa bredvid mig och dreglar över skärmen >_<, och vi lyssnar på klassiska disney-sånger :3.
Älskar musiken från Lejonkungen (alla tre!), Oliver & Gänget, Skattkammarplaneten, Tarzan och Lady & Luffsen allra mest <3! Björnbröder e oxå söt ;D!
Men anyway, ska snart tebax till skolan och plågas av det urkassa internetet >_<
Bleh...

Btw, det här är, enligt mig, den bästa Disneysången evah x'D!!



En sång som jag faktiskt tycker är bättre på svenska än engelska originalet :3, Zira låter waaay mycket ondare som svenne xD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0