Merp...

Lol, har egentligen inget att skriva om x'D...
...
Lyckades bita mig i tungan :(... För tredje gånger i dag >_<!
I hate it >_<!!
Plus småsyskonen ser på tv på övervåningen, i typ 112 dB >o<! Hello headache >_<...
Det e ingen idé att jag ber dom att sänka, då käftar dom bara emot och när jag säger till dom så kanske dom sänker... i typ fem minuter sedan är det upp över smärtgränsen igen >_<!
Någon som vill ha ett syskon? Eller två? Varför inte alla fem??
Köp fem, betala för en!!
.... Snälla Q_Q??
...Anyway, när jag städade hos marsvinen upptäckte jag att Spikes öra e helt rakt o_O... Lol, han måste älska att trycka in sig i väggarna elr ngt för hans högra öra är tillplattat och står rätt upp x'D!
Fast om jag försiktigt trycker ner det igen så blir det någorlunda normalare x'D... Ser lite smått rolig ut x3.
Nu sitter dom och diskuterar kärnfysik helt inbäddade i hö-högen, dom e så  söta x'D!
Plus Persson och hans bror Calle e lite griniga nu x'D, Perran försökte få igång Calle och starta ett litet slagsmål, men då fick dom syn på Anni och dom ändrade sig x'D.
"Typiskt att hundfan jämt ska förstöra allt..."
Persson försöker få min uppmärksamhet... Han vill väl att jag ska bära honom förbi hunden så han inte blir offer för Annis brutala lekar x'D.
Det e inte så att hon inte gillar katter, raka motsatsen faktiskt! Hon vill leka med dom, men det är inte säkert att dom vill leka med henne x'D.
Dom ser lite irriterade ut när hon hoppar och studsar framför dom samtidigt som hon ger ifrån sig ett blandning mellan gnyande och morrande x'D. Sedan så viftar ju katterna på svansen också, och det missförstår hon ju alltid så det slutar oftast med att katterna begraver sina klor i hennes nos x'D. Fast hon verkar inte bry sig, utan fortsätter att terrorisera katterna o.O... Men hon e lite trög x'D, inget ovanligt med det ^^

Meth, ska se på Ringu nu >:3, Bai!

Mina älskade Mina fina marsgrisar Bolibompa ("Bompa")(den stora) och Spike (Den lilla) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0