Lol, kanske ska bli aktiv igen x'D?

Har inte varit så jättepepp på att skriva dom senaste två veckorna x'D... Men idag bestämde jag mig för att försöka bli aktiv i skrivandet igen ^^, försöka iaf :P...
Menmen... Det har inte hänt så himla mycket värt att berätta sen jag skrev sist... Förutom att jag var på Sci-Fi-mässan i lördags med en kompis, och fick Richard Gibsons (mr Flick från tv-serien "Allo Allo) autograf *w*!! Köpte även en Stripe figur (Från "Gremlins". Har ni inte sett den än så MÅSTE ni se den! Se både ettan o tvåan :D!! Jag BEFALLER er >:D!), och var inte oroliga: jag har satt honom bredvid min kaktus, så långt bort från vatten som möjligt för att undvika invasion ;) (som sagt: SE GREMLINS!!).
Jao... Nu e det måndag igen, den mest onödiga dagen på hela veckan >_>...  Menmen, ska inte bli helt måndags-deppig nu :P!
Ska dessutom byta layout på bloggen, till grå x3! Blågrå är egentligen ett rätt korkat val o_o... Jag börjar få ont i huvet av att titta på den x'D!
Har typ inget mer att skriva för tillfället, so i'm off to the cold, cruel and real life!

Baibai :3!!

Men för att det inte ska se för tråkigt ut: ska ni få tre nya, färska demotivational-posters från memebase.com ;D!




Not only redbull gives you wings

Not only Redbull gives you wings, lol!






Yeah, i hate mondays too >_>




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0