INTE en bra dag...

Förbannad på allt och alla idag >_<...
Har ÄNTLIGEN slutat APUn på skolan, inte en dag för tidigt!! Men har varit grisgrinig hela j*vla f*cking  veckan!! Gaah!
Sedan så funkar inte msn som det ska heller >_<! Den jävla ******* (för fult för att jag ska kunna komma på vad det är...) VÄGRAR låta mig logga in!! Den tjatar om ngn jävla uppdatering-sak, men jag kan inte ladda ner den för då FRYSER DATAFAN!! INGENTING FUNKAR!!
Samma sak när jag skulle ladda ner photoshop: jag lyckades nätt och jämnt ladda ner den, men DEN FUNKAR INTE!!!! KAN INTE SPARA FFS!!
Nu kan jag inte stava heller, faaaan!!
Mobilen finns det inga pengar på, datorfittskabbsjäveln funkar inte för fem öre, nu försöker den tillochmed få mig att stava fel, internet laggar och jag blir bara mer och mer helt jävla pms-pisst of för varje sekund!!
FAAN! Nu bråkar ungjävlarna dessutom, FAAAAAAAN!
Vill bara dö nu, SERIÖST!
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0