Har egentligen inget vettigt att skriva om x)...

Förutom att det e söndag, om cirka 4 timmar börjar veckan innan sportlovet (YÄSSS! En veckas frihet! Snåla skolsatan...), sitter och lyssnar på musik eftersom det inte finns ngt annat att göra x'D...
Ungarna bråkar, och ser på filmer på youtube där dom skjuter med diverse olika vapen... Samtidigt!! Hör knappt mig själv tänka...
Om jag kunde skulle jag börjat med serien för evigheter sedan T_T...
Menmen...
...
Nu blir'e tomt i huvet o_o... Får skriva mer när jag vet vad jag ska skriva om x)

Bye bye Knatte, Fnatte o Tjatte :D! (det e ok om jag kallar er för det va ;P?)

Btw, bara för att det inte ska bli helt tomt ska jag tvinga er att skratta lite >:D!:

Wow, its cheaper than iPad :D!
Well, its cheaper than the iPad ;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0